کیفیت درجه یک لایک های اینستاگرام بای فالوور با تحویل فوری
فروش لایک و فالوور و ویو پیج و ربات اینستاگرام
کیفیت درجه یک لایک های اینستاگرام بای فالوور با تحویل فوری
شنبه 16 مرداد 1399 ساعت 19:59 | بازدید : 36 | نویسنده : buyfollower | ( نظرات )

مقدمه

25  میلیون کسب و کار در فضای اینستاگرام نشان دهنده‌ی رونق بسیار بالای این شبکه‌ی اجتماعی برای کسب درآمد است. اما اینطور نیست که به صرف ایجاد یک پیج و تولید محتوای خشک و خالی بتوانید در آن موفقیت کسب کنید. تکنیک‌های دیگر هم وجود دارند که باید از آن‌ها آگاه بود تا بتوان راه درست را پیش گرفت. داشتن کامنت، فالوور، لایک و تعامل به صورت کلی از مهم‌ترین چیزهایی است که برای فعالیت در اینستاگرام به آن‌ها نیاز خواهید داشت. برای رسیدن به این چیزها می‌توانید آن‌ها را بخرید اما آیا می‌توان به هر شخص یا هر وبسایتی برای خرید اعتماد کرد؟ قطعا نه. با این نوشته همراه باشید تا یک راه خوب برای افزایش لایک اینستاگرام معرفی کنیم.

چرا به لایک اینستاگرام نیاز داریم؟

لایک یکی از عوامل محاسبه‌ی نرخ اینگیجمنت ( در کنار کامنت، سیو شدن  و ری‎اکشن ) است. به این معنی که هر چه قدر لایک‌های بیشتری داشته باشید رتبه‌های بالاتری را در اینستاگرام به خود اختصاص داده و احتمال ورود شما به بخش اکسپلورر هم افزایش می‌یابد. در نتیجه واضح است که تمام کسب و کارها و پیج‌هایی که فعالیت تجاری در اینستاگرام دارند، میاز خواهند داشت که لایک‌های بیشتری را دریافت کنند. افزایش لایک اینستاگرام راه‌های متفاوتی دارد. خرید لایک ارزان اینستاگرام یکی از این راه‌هاست. در مقابل می‌توان با جذب لایک ارگانیک و تبلیغات هم به این هدف رسید. هر کدام از این رویکردها نکات مثبت و منفی خود را دارند.

خرید لایک اینستاگرام چیست؟

در فرایند خرید لایک اینستاگرام، شما به شخص یا مجموعه فروشنده‌ی لایک، پول پرداخت خواهید کرد و در عوض لایک دریافت می‌کنید. اگر این کار را از طریق افراد یا وبسایت‌های معتبر انجام دهید، پیج شما در معرض دید افراد بسیاری قرار می‌گیرد و این افراد به دلخواه خود اقدام به لایک کردن پست‌های شما خواهند کرد. در نتیجه لایک کاملا واقعی و مفید دریافت می‌کنید. این لایک‌ها تفاوت بسیار زیادی با لایک توسط ربات‌ها دارند.

افزایش لایک اینستاگرام به این روش چه مزایایی به همراه دارد؟

سرعت بالا یکی از مهم‌ترین مزیت‌های استفاده از این روش است. در خرید لایک اینستاگرام، لایک‌ها بلافاصله بعد از ثبت سفارش و پرداخت هزینه اضافه خواهند شد. این در حالی است که اگر بخواهید از روش‌های دیگر مانند تولید محتوا یا تبلیغات برای افزایش لایک استفاده کنید، مدت‌ها زمان خواهد برد. برای مثال اگر بخواهید با انتشار پست‌های جذاب لایک جمع آوری کنید، احتمالا به 6 ماه زمان نیاز خواهید داشت.

از سویی دیگر خرید  لایک هزینه‌ی بسیار کمتری نسبت به سایر روش‌ها خواهد داشت. حتی پرحجم‌ترین پلن‌های لایک هم قیمت کمتری نسبت به تبلیغات خواهند داشت. در حالی که شما مطمئن نیستید که از طریق تبلیغات بتوانید لایک دریافت کنید، با خرید لایک از این بابت مطمئن خواهید بود.

با افزایش تعداد لایک‌های خود می‌توانید نرخ تعامل و احتمال ورود خود به اکسپلورر اینستاگرام را افزایش دهید. به طور همزمان کاربران بیشتری به شما اعتماد خواهند داشت. اگر در پیج خود چیزی برای فروش هم داشته باشید، لایک‌ بیشتر می‌تواند در افزایش فروش ما تاثیر مستقیمی داشته باشد.

کیفیت درجه یک لایک های اینستاگرام بای فالوور با تحویل فوری

 

آیا خرید لایک توسط اینستاگرام قابل شناسایی است؟

واضح است که اینستاگرام با خرید لایک موافق نیست و آن را مخالف با قوانین خود می‌داند. در نتیجه اگر متوجه این موضوع شود، ممکن است شما را جریمه کند. بنابراین باید خرید خود را از یک وبسایت معتبر انجام دهید تا فرایند اضافه شدن لایک مطابق مدلی که قبلا شرح دادیم انجام شود. این روش از افزایش لایک اینستاگرام به هیچ عنوان توسط این شبکه‌ی اجتماعی قابل شناسایی نیست.

لایک اینستاگرام را از کجا بخریم؟

یکی از مهم‌ترین چالش‌ها در فرایند خرید محصولات اینستاگرامی این است که محصول مورد نظر را از کجا بخریم. توجه به این سوال از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است چرا که اگر لایک، کامنت، فالوور یا ویو را از شخص یا وبسایت نامعتبری خریداری کنید، عواقب آن تا مدت‌ها گریبان شما را خواهد گرفت. حتی ممکن است که پیج شما به صورت کامل و همیشگی مسدود شود و دیگر نتوانید به آن دسترسی داشته باشید. در نتیجه تمام تلاش‌های شما از بین خواهد رفت.

یکی از بهترین وبسایت‌ها برای خرید لایک ارزان، بای فالوور است. بای فالوور مجموعه‌ای سابقه‌دار و متخصص در رابطه با اینستاگرام  مارکتینگ و محصولات مربوط به این شبکه‌ی اجتماعی است که می‌توانید هر آنچه که نیاز دارید ( از لایک گرفته تا کامنت، ویو، فالوور و ... ) را از آن خریداری کنید. در نتیجه خیالتان از بابت مسائلی مانند کلاهبرداری و ارائه محصول بی‌کیفیت راحت خواهد بود.

نکته: گاهی دیده شده است که افراد برای خرید لایک به درگاه‌های کلاهبرداری هدایت شده که با دریافت شماره کارت و رمز عبور اقدام به خالی کردن حساب کاربران ناآگاه کرده‌اند. در نتیجه تا حد ممکن از اعتماد به افراد یا وبسایت‌های ناشناس خودداری کنید و فقط با تحقیق و بررسی زیاد اقدام به خرید کنید.

سخن پایانی

خرید لایک ارزان و باکیفیت برای هر پیج ضروری است. ما طی بررسی‌های طولانی‌مدت متوجه شدیم که بای فالوور یکی از بهترین سایت‌ها در زمینه‌ی فروش لایک است. پلن‌های متعددی در زمینه‌ی فروش لایک در این وبسایت طراحی شده است که هر کسی با هر بودجه‌ای می‌تواند نیاز خود در این زمینه را به راحتی برطرف کند. قیمت مناسب لایک‌ها و سایر محصولات، پشتیبانی عالی توسط کارشناسان حرفه‌ای، ضمانت بازگشت وجه، ارائه لایک در بالاترین سطح کیفی و تحویل فوری از جمله ویژگی‌های وبسایت بای فالوور است که منجر به برجسته شدن این وبسایت نسبت به سایر مجموعه‌ها شده است.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید فالوور اینستاگرام و آدرس buyfollowerco1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 8
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 5
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 5
:: بازدید ماه : 5
:: بازدید سال : 35
:: بازدید کلی : 735